ГОВОРИМО БЕЗ БАР’ЄРІВ: АЗІЙЦІ |
|
Почнемо з прикметників «вузькоокі» та «косоокі». На перший погляд, це просто опис зовнішності. Але насправді — це знецінення цілої групи людей, акцент на рисах обличчя, які подаються не як нейтральна ознака, а як щось інше, дивне або смішне. Такі слова не просто некоректні — вони принижують, формують зневажливий образ і, по суті, є расистськими. Водночас часто можна почути і слово «монголоїди». Колись воно вживалося в антропології для поділу людства на раси, однак це визначення вже давно вийшло з наукового обігу й вважається застарілим. Тож, якщо ми прагнемо говорити з повагою, слід відмовитися й від цього слова. Що стосується слова «азіати», слід зауважити, що це русизм, який до всього ще й набув побутового негативного відтінку, адже часто вживається у зверхньому та навіть принизливому ключі. Правильніше й шанобливіше казати «азійці» — або ж називати людину за її національністю: в’єтнамець, кореєць, казашка тощо. Мова — це не просто інструмент спілкування. Це простір, у якому ми формуємо ставлення до світу і до людей, з якими живемо поруч. Вчимося разом з Довідником безбар’єрності: https://bf.in.ua/
|
||
| ||
Найбільш читане
- Трьом чоловікам повідомлено про підозру у викраденні та трудовій експлуатації цивільних під час окупації Лиману
- «Щит» бригади «Помста»: як прикордонники Луганського загону гартують незламний дух
- У Краматорському районі через удар російського дрона загинув поліцейський
- Малюючи незламну землю: Сергій Сметанкін і його Донеччина (ФОТО)
- Ворожу навідницю з Краматорського району помістили під варту
Останні народні новини
- ALVIVA GROUP увійшла до ТОП-100 найбільших приватних платників податків України
- КИЇВХЛІБ – лідер хлібобулочної галузі України
- Звертаємося до кожного з вас із благанням про допомогу
- КИЇВХЛІБ запускає перший музичний кліп-рекламу хліба
- Ілона Пасечник – серед найкращих HRD України за версією "TOP-100. Рейтинги найбільших"
Даючи рекламу одночасно у дві газети - "Технополіс" и "Четвер", Ви заощаджуєте гроші, а реклама працює вдвічі ефективніше! Телефони відділу реклами:
(06264) 3-43-68
(06264) 3-57-44
050-855-05-12
Найкоментованіше
Опитування
Результати: 70
У лексиконі багатьох людей іноді зустрічаються слова, що вживаються без глибокого аналізу, і за якими криється дискримінація. Так, вона може бути ненавмисною, однак не менш шкідливою для особи, якій дані слова адресовані.