Виставка «Наука — це вона» розповість усьому світові про видатних жінок-учених України |
Інвестор Сергій Токарєв про просвітницьку місію арт-проєкту «Наука — це вона»«Наука — це вона» — дочірній проєкт організації STEM is FEM, створений за підтримки UN Women та UNICEF. Одним із його засновників став IT-інвестор і підприємець Сергій Токарєв. Він розповів, для чого створювалася художня виставка, про її популярність у Європі та плани полетіти за океан. Про місію проєктуМета проєкту «Наука — це вона» — надихнути дівчат вибирати технічні спеціальності для своєї подальшої кар'єри. У сфері STEM, на думку організаторів, має вкоренитися гендерна рівність, і арт-виставка допоможе зруйнувати стереотип про те, що жінки не можуть досягти успіхів у науковому середовищі. Як зізнається Сергій Токарєв, ідея проєкту виникла спонтанно. Разом із командою STEM is FEM вони провели опитування на тему: «Як багато жінок-науковців ви знаєте?». На жаль, їхні імена відомі публіці незаслужено мало, і виправити цю несправедливість вирішили за допомогою просвіти. Щоб реалізувати задум, вибрали формат мистецької виставки. В її основу лягли історії про життя та заслуги дванадцяти сучасних жінок-учених ХХ–ХХІ століть: біологів, хіміків, генетиків, математиків, орнітологів та ін. Усі вони родом з України, а головне — можуть стати гарним прикладом для наслідування серед молоді. Для експозиції ілюстратори намалювали картини, на яких було зображено героїнь проєкту в оточенні об'єктів, пов'язаних із їхньою сферою діяльності. До портретів потрібно було вигадати підписи, і підхід до їхнього створення вибрали нестандартний — серед дівчат провели конкурс есе, а найкращі художні тексти стали частиною виставки, — розповів Сергій Токарєв. Успіх в Україні та за кордономРозширення географії арт-проєкту «Наука — це вона» відбувалось стрімко. Ним зацікавилося багато освітянських закладів України: від вишів до бібліотек. Тому їм розіслали безкоштовні екземпляри, щоб виставка могла подорожувати країною самостійно та надихати якнайбільше дівчат на опанування науки. Набувши широкого розголосу на батьківщині, проєкт вирушив у тур Європою. Перша презентація іноземною мовою відбулася у Німеччині в межах наукової конференції «Дні України в Берліні та Бранденбурзі». Також Сергій Токарєв повідомив, що 26 жовтня відбудеться показ у Бельгії, а згодом — у Нідерландах та Великій Британії. Уточнюється дата івенту в Болгарії. Усі виставки за кордоном проводяться за підтримки українських посольств. Варто зазначити, що заходи «Наука — це вона» охоплюють не тільки технічні, а й гуманітарні дисципліни. У проєкті взяли участь студентки вишів зі Львова та Софії, які навчаються на перекладачів. Вони об'єднали свої знання у межах міжнародного проєкту «Українсько-болгарська перекладацька майстерня» та презентували есе про героїнь експозиції болгарською мовою.
|
||
| ||
Найбільш читане
- ЗАПРОШУЄМО ПРОСЛУХАТИ НОВИЙ ЕПІЗОД ПОДКАСТА ДОНЕЦЬКОЇ ТПП "ШВИДШЕ, ЕФЕКТИВНІШЕ, УСПІШНІШЕ: ІНСТРУМЕНТИ ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТУ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
- Як вести бізнес попри кризу: п'ять порад для успіху від релокованої підприємиці з Донеччини
- Підприємець із Краматорська успішно скористався шансом, релокувавши бізнес до столиці
- ДОНЕЦЬКА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ПАЛАТА ЗАВЕРШИЛА СЕРІЮ ПОДКАСТІВ ДЛЯ ПРЕДСТАВНИКІВ БІЗНЕС-СПІЛЬНОТИ
- ЩО ВАРТО ПОЧИТАТИ ПІДПРИЄМЦЯМ ДЛЯ САМОРОЗВИТКУ
Останні народні новини
- Суперлюдяність в тренді! Сінево та Superhumans звітують про перші результати партнерства
- Коли голова правління ГО СГТ «Вітерець» виконає рішення суду?
- Відновлюємо чемпіонат України з кросмінтону
- Відновлюємо чемпіонат України з кросмінтону
- Безоплатний доступ до сучасної лабораторної діагностики кожному!
Даючи рекламу одночасно у дві газети - "Технополіс" и "Четвер", Ви заощаджуєте гроші, а реклама працює вдвічі ефективніше! Телефони відділу реклами:
(06264) 3-43-68
(06264) 3-57-44
050-855-05-12
Найкоментованіше
Опитування
Результати: 70
Погода у Краматорську
вологість:
тиск:
вітер: